I. PREKIŲ PRISTATYMAS
1.1. Prekės pristatomos Lietuvoje. Šiame skyriuje nurodytos prekių pristatymo kainos ir kitos sąlygos galioja tik prekių pristatymams Lietuvos teritorijoje.
1.2. Pirkėjas pasirenka prekių pristatymo būdą iš Parduotuvėje nurodytų variantų. Prekės gali būti pristatytos:
1.2.1. Prekės pristatomos į LP Express siuntų atsiėmimo terminalą visoje Lietuvoje. Siuntos po išsiuntimo pristatomos per 1-2 darbo dienas. Siuntos paruošiamos ir išsiunčiamos per 2-3 darbo dienas. Pristatymo kaina priklauso nuo siuntos dydžio, prasideda nuo 2.99 Eur. Užsakant didesnį prekių kiekį, kaina gali kilti;
1.3. Apie prekių tikslią prekių pristatymo datą ir laiką Pirkėjas informuojamas el. paštu ir (arba) telefonu. Šie terminai netaikomi, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių ir Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus.
1.4. Prekė Pirkėjui pristatoma ir perduodama Pirkėjo nurodytu adresu. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats arba užsakyme nurodyti prekes priimančio asmens kontaktus. Tuo atveju, kai Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos bei perduotos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
1.5. Jei Pirkėjas neatsiima prekių ir, Pardavėjui susiekus, neduoda kitų nurodymų dėl prekių perdavimo, arba Pardavėjui nepavyksta susiekti su Pirkėju, laikoma, kad pirkimo-pardavimo sutartis pasibaigė. Tokiu atveju Pardavėjas grąžina Pirkėjui jo sumokėtus pinigus.
1.6. Priimdamas prekes, Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, tačiau nenustačius prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimo, Pirkėjas privalo apie siuntos pakuotės pažeidimą pažymėti pristatymo patvirtinime ar siuntą pristačiusio asmens pateiktose formose. Tokiu atveju laikoma, kad prekės pristatytos pažeistoje pakuotėje, tačiau prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo-pardavimo sutarties sąlygas ir prekių pristatymas yra atliktas tinkamai.
1.7. Nustačius prekių kokybės, kiekio ir (arba) asortimento neatitikimą, Pirkėjas gali nepriimti tokios prekės. Apie atsisakymą priimti prekę ir rastus pažeidimus Pirkėjas privalo pažymėti pristatymo patvirtinime ir (arba) siuntą pristačiusio asmens pateiktose formose.
1.8. Pirkėjui priėmus siuntą be pastabų laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka pirkimo–pardavimo sutarties sąlygas.
1.9. Perduodant prekes Pirkėjo gali būti prašoma pateikti Pardavėjo Pirkėjui atsiųstą informaciją apie užsakymą.
1.10. Prekės laikomos perduotos Pirkėjui prekes pristačius Pirkėjo užsakyme nurodytu būdu.
1.11. Jei prekės nepristatomos laiku, Pirkėjas nedelsiant, tačiau ne vėliau kaip per 1 (vieną) dieną turi apie tai informuoti Pardavėją. Pirkėjui neinformavus Pardavėjo kaip nurodyta šiame punkte anksčiau, Pirkėjas praranda teisę reikšti Pardavėjui reikalavimus dėl prekių pavėluoto pristatymo.
1.12. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jei prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių. Dėl šiame punkte anksčiau inėtų priežasčių grąžintos Pardavėjui prekės pakartotinai siunčiamos Pirkėjui nebus, jeigu Pirkėjas neapmokės papildomų pristatymo išlaidų.
1.13. Jei Pirkėjui buvo pristatytos ne tos prekės, Pirkėjas privalo nedelsdamas, bet ne vėliau nei per 7 (septynias) darbo dienas, informuoti apie tai Pardavėją el. paštu info@kalediniai-rinkiniai.lt . Pirkėjas įsipareigoja grąžinti pristatytas prekes. Prekių siuntimo / pristatymo išlaidas, grąžinant netinkamas prekes ir išsiunčiant Pirkėjui tinkamas, apmoka Pardavėjas.
1.14. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi užsakytų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę (-es) sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) dienų gavus sugrąžintą prekę arba Pirkėjui pateikus įrodymus, kad prekė buvo išsiųsta Pardavėjui. Pinigai Pirkėjui grąžinami į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas už grąžintas prekes.
1.15. Pirkėjas įsipareigoja sumokėti prekių bei jų pristatymo kainą, kitus mokėjimus, nurodytus užsakant prekes ir priimti / atsiimti užsakytas prekes.

2. PREKĖS KOKYBĖ
2.1. Parduotuvėje parduodamų prekių savybės bendrai nurodomos aprašymuose, pateiktuose prie kiekvienos prekės atskirai. Parduotuvėje esančios prekės savo spalva ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, spalvos dėl Pirkėjo naudojamų elektroninių prietaisų ypatybių ar kitų techninių priežasčių̨, taip pat atsižvelgiant į protingai galimus išvaizdos neatitikimus.
2.2. Parduotuvėje įsigytoms prekėms taikoma teisės aktuose numatyta tokioms prekėms taikoma garantija.
2.3. Kai remiantis teisės aktais konkrečių prekių atžvilgiu nustatomas tam tikras tinkamumo naudoti terminas, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes parduoti Pirkėjui taip, kad jam būtų suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.

3. TEISĖ ATSISAKYTI SUTARTIES. PREKIŲ GRĄŽINIMAS
3.1. Pirkėjas-vartotojas turi teisę nenurodydamas jokios priežasties per 14 (keturiolika) dienų nuo to laiko kai Pirkėjas-vartotojas ar jo nurodytas asmuo (išskyrus vežėją) gauna prekę, atsisakyti nuotolinės ne prekybos vietoje sudarytos pirkimo-pardavimo sutarties. Pirkėjui-vartotojui viena sutartimi įsigijus kelias prekes, jo atsisakymo teisė galioja tiek visų, tiek ir dalies prekių atžvilgiu. Pirkėjo-vartotojo teisė atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties netaikoma sutartims, nurodytoms Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 (10) straipsnio 2 dalyje.
3.2. Norėdamas atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, Pirkėjas-vartotojas privalo Pardavėjui el. paštu info@kalediniai-rinkiniai.lt pranešti apie savo sprendimą pateikdamas nedviprasmišką pareiškimą kartu su prekių įsigijimą patvirtinančiais dokumentais.
3.3. Pirkėjas-vartotojas, pateikęs raštišką pranešimą apie sutarties atsisakymą, kaip tai nurodyta šių Taisyklių 3.2 punkte, nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo tokio pranešimo pateikimo Pardavėjui dienos, privalo išsiųsti / perduoti prekes Pardavėjui ar Pardavėjo nurodytam atstovui. Pirkėjui-vartotojui tenka tiesioginės prekės grąžinimo išlaidos, nebent Pardavėjas, po pranešimo apie sutarties atsisakymą gavimo, Pirkėjui-vartotojui nurodo kitaip.
3.4. Pardavėjas ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų po to, kai prekės yra grąžinamos Pardavėjui arba Pirkėjui-vartotojui pateikus įrodymus, kad prekės buvo išsiųstos Pardavėjui, grąžina Pirkėjui-vartotojui jo sumokėtus pinigus už grąžinamas prekes, įskaitant ir pristatymo išlaidas. Pinigai grąžinami Pirkėjui-vartotojui pavedimu į tą sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas. Pardavėjas nelaikomas pažeidusiu pinigų grąžinimo sąlygas, jei pinigų jis negali perversti dėl Pirkėjo-vartotojo kaltės (Pvz.: delsimo grąžinti prekes, informacijos apie prekės išsiuntimą nepateikimo, netikslių duomenų ir kt.).
3.5. Pirkėjas-vartotojas nekokybiškų prekių pardavimo atveju gali prašyti pakeisti netinkamos kokybės prekę į tinkamą, sumažinti prekės kainą, grąžinti prekę bei atgauti už ją sumokėtus pinigus. Nekokybiškų prekių keitimas ir grąžinimas vykdomas šių Taisyklių ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka. Nekokybiškos prekės grąžinamos Pardavėjo sąskaita.
3.6. Prekių grąžinio atveju Pirkėjas-vartojas privalo laikytis visų toliau nurodytų sąlygų: prekės turi būti originalioje ar kitoje tvarkingoje pakuotėje; prekės turi būti Pirkėjo-vartotojo nesugadintos; prekės turi būti nenaudotos, nepraradusios prekinės išvaizdos, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė); prekės turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gautos; grąžinant prekes būtina pateikti jos įsigijimą patvirtinančias sąskaitas- faktūras ir užpildyti prekių grąžinimo prašymą.
3.7. Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamų prekių ir negrąžinti Pirkėjo-vartotojo sumokėtų pinigų už grąžinamas prekes, jeigu Pirkėjas-vartotojas nesilaikė bent vienos iš šių Taisyklių 3.6 punkte nurodytų sąlygų.
6.8. Prieš grąžindamas ar keisdamas nekokybiškas prekes Pirkėjas-vartotojas susisiekia su Pardavėju jo nurodytu el. paštu info@kalediniai-rinkiniai.lt ir suderina prekių grąžinimo ar keitimo sąlygas.

4. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ
4.1. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai atsiranda dėl to, kad Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su Taisyklėmis ir (arba) pirkimo-pardavimo sąlygomis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
4.2. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius, nebent teisės aktai numato kitaip.
4.3. Pardavėjas neatsako už pirkimo-pardavimo sutarties nevykdymą ir (arba) prekių nepristatymą ar pavėluotą pristatymą, jei tai įvyko dėl trečiųjų asmenų kaltės ar dėl aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo kontroliuoti ir protingai numatyti pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo metu ir negalėjo užkirsti kelio šių aplinkybių ar jų pasekmių atsiradimui (force majeure aplinkybės). Jei nurodytos aplinkybės trunka ilgiau kaip 1 (vieną) mėnesį, šalys tarpusavio susitarimu gali nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį.

5. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
5.1. Parduotuvėje pateikiama informacija: Taisyklės, informacija apie Pardavėją, siūlomas prekes bei jų savybes, Pirkėjo teisės atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties įgyvendinimo tvarka, Pardavėjo teikiamos prekės garantijos ir pan. laikoma pateikta Pirkėjui raštu. Visi prekių ženklai, kurie pateikiami Parduotuvėje, yra Pardavėjo nuosavybė.
5.2. Taisyklėms ir pirkimo-pardavimo sutarčiai tarp Pirkėjo ir Pardavėjo yra taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
5.3. Pardavėjas gali bet kuriuo metu perleisti savo teises ir pareigas, kylančias iš šių Taisyklių tretiesiems asmenims be atskiro Pirkėjo sutikimo ir jam apie tai nepranešęs.
5.4. Visi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo kilę nesutarimai dėl Taisyklių yra sprendžiami derybų keliu. Šalims neišsprendus ginčo derybų būdu per 14 (keturiolika) dienų, ginčai galutinai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
5.5. Pirkėjas-vartotojas prašymą ir (arba) skundą dėl Parduotuvėje įsigytos prekės gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, tel. 8 5 262 67 51, faks. 8 5 279 1466, el. paštu tarnyba@vvtat.lt, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse) ar užpildyti prašymo formą Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje, pasiekiamoje adresu http://ec.europa.eu/odr/, bet prieš tai, kaip numato taikomi teisės aktai, Pirkėjas-vartotojas turi kreiptis į Pardavėją. Ši sąlyga Pirkėjams – verslininkams netaikoma.
5.6. Šios taisyklės atnaujintos 2025-10-10